Friday, April 9, 2010

War Against The Troll

Baru - baru ni aku ngan beberapa member facebook berperang ngan sekor troll nama Cik Siti Wan Kembang...

Kitaorang ni ada satu group kat facebook group pasal kumpul pengguna facebook utk orang sekampung ngan kita orang.... ntah dari mana datang tetiba sekor troll masuk yang kononnya nak komen kasi ubah orang2 kampung supaya baik kononnya ingin tegur budak2 yang tak semayang , p minum arak la berjudi ker... begitu la konon matlamat asalnya.. tapi dlm matlamat sucinya itu dia selitkan plak niat jahat dia dengan selingan caci maki dan kata - kata lucah ceh..... Apa ni konon nak berdakwah tapi abis bebudak kat group tu dia maki dan hamburkan dgn pelbagai tuduhan... pada mulanya aku malas nak ikut campur bila dah semakin serius apa lagi aku join la sekaki pasal dah jadi huru hara group tu dikerjakan oleh troll sekor ni.. kekekekekeke pastu pihak admin amik langkah drastik dgn kick troll tu keluar.. oleh kerana tak dapat nak meroyan.. dia buat blog plak.... kekekeke aku tak kisah la kalau dia nak buat blog ker apa ker tapi aku tengok blog dia tu ada unsur2 fitnah.. aku tak la teruk sangat kena kekek dia masa pasal aku photoshop profile FB dia kekekekeke. Yang lebih teruk beberapa rakan la yang kena... 




So, aku nak kempen sikit kat korang supaya report abuse kat blog troll ni dgn klik kat SINI . Penyelamat dunia konon kakakakakakakak pigi berak la......

errrr group kita orang plak kat SINI hehehehehehe

2 comments:

Ijau D. Koceng said...

pengantul.blogspot... hahaha!

mr.kordes said...

halamaks...apohal beliau tuh!