Thursday, May 20, 2010

DALLABNIKUFESIN - N.B.F BY ANTHRAX


NFB (Dallabnikufesin)

We fell in love at first sight
I can't explain the feelings
When I first saw you
We were so so happy
A life of love sweet honey child
You'll always be mine
But then I played the fool
I never meant to hurt you
Or sleep with all your friends
We reconciled we found ourselves
Our love was meant to be
Oh baby can't you see
You left me standing in the mud
Crying to myself
A heart so full of pain
But we fell in love again
This time forever
True love prevails over all
She got hit by a truck
Lagu ni mmg cukup memori kat aku... tapi korang jgn silap bukan pasal memori ngan awek... dulu2 aku ni rock abis takder nak main awek2 kekekekekekeke.... masa lagu ni kuar aku stay kat hostel... sampai la aku masuk kat ITM pergghh lagu ni jadi lagu wajib kalau kitaorang jamming lagu ni secara akustik... mmg layan la lagu ni... aku rasa korang semua pun layan lagu ni kan.. aku tau walaupun korang dengar lagu brutal death metal macam Cannibal Corpse tapi kat dalam hati korang ada taman bunga.... so, layan jer.....
ni semua mawi (hysteria) punya pasal... terus aku teringat semula kenangan masa kat hostel dulu
p/s: lagu ni tak sesuai utk didedikasikan kepada awek yang kita nak tackle......

3 comments:

deaf-angel said...

ya ni attack of the bside ke hapa ntah..
kat inlet tu dorang kasi komen pun lawak..

berteromber said...

Nice Fuckin' Ballad!

Dulu aku bukak lagu ni ada member yg tak rock tak caya ni Anthrax...dia tanya naper la band2 thrash tak nak buat banyak2 lagu slow cintan camgini...

eddie dewanaga said...

ini lagu kelakar abis seh...

bro, Manggas dah masuk magazine Karisma laa... wa caya lu!!!