Thursday, October 14, 2010

AWAS SCAM EMAILS!!!

Baru -baru ni aku terima email kononnya daripada maybank...

berbunyi:

Dear Valued Customer,

We detected a security problem in your account. For security reasons, we have suspended access to your account pending your verification and reactivation. Please be informed that inactive accounts will be deactivated till further notice if not activated now. Sorry for the inconvenience caused.

Activate
http://www.m2uline-setup.com/M2ULogin.htm <--- link palsu

Thank you.

Maybank Group
- - - - - - - - - - - - - - - - - -


email ni diterima daripada :

Untuk pengetahuan korang email ini adalah scam.. jgn layan email macam ni.... bank anda takkan hantar email macam ni.... kalau ada masalah dgn akaun anda mereka akan antar surat.. thats all... so jangan terpedaya ok...

p/s: sila sebarkan entri ini jika anda prihatin

6 comments:

Ijau D. Koceng said...

entri pesanan khidmat masyarakat

bro sub kita dah terkena... tp nasib baik akaun hotmail/windows LIVE saja bknnya akaun bank

JAIRO said...

tulah.. kawan opis aku pernah kena macam bro sub tu.. huhuhuhuhuhu... sila sebarkan entri ini...

AyuZ DeathWisH said...

baek cekgu~!!!!

miahahahhaa~
sbnrnyer bank ko nak transfer duet kat aku
mintak permission ko le tu

SkiD said...

Laaa Dak Ayu ada lagi!!
Apa2 pun tq dengan khidmat pesanan masyarakat ini.

Takilala said...

kalau tekan juga apa jd? duit hilang ke bro? ''please laknat me'' hahahaha

deaf-angel said...

danger eh email2 gini..
takut ada orang terpedaya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAKAN & TAULAN

Follow by Email

JUMLAH PELAWAT

SEJAK 8HB SEPTEMBER 2008 (ISNIN) JAM 1.10 PETANG +8GMT