Tuesday, April 26, 2011

INI ADA SATU CERITA.... PART 2

Rentetan dari kisah ari tu --- > klik di sini

Satu pagi di opis....

brader B: ehhh jomm breakfast.... aku belanja...
Brader A: uiseh... mentang2 baru gaji cepat ngko sound arrr...
Brader B: ala.. ari ngko belanja.. ari ni aku la plak....
Brader A: ok la kalau camtu jom...
... tiba di restoran...
awek restoran: yah bang nak order apa...
brader A: err mcm biasa la dik kasi milo ais ngan roti bakar satu set....
awek restoran: err abang plak?? (sambil mengerling ker arah brader B)
brader B: errr kasi holicks panas ngan roti bakar satu jugak la....
Brader A: uiks sikit nya ngko order ari ni selalu mesti ada order telur mata...
brader B: errr aku diet kolestrol aku dah tinggi la....
brader A:... (terus layan sms...)
.....
kalau ada reqeust nanti aku buat sambungan cerita ni pada 15hb 05/ 2011

2 comments:

alien said...

cess...

^ Uncle Syaf ^ said...

konsep makan berkhasiat lah ni...kononyer :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAKAN & TAULAN

Follow by Email

JUMLAH PELAWAT

SEJAK 8HB SEPTEMBER 2008 (ISNIN) JAM 1.10 PETANG +8GMT