Friday, April 15, 2011

INI ADA SATU CERITA....

Satu pagi di sebuah pejabat....

brader A: Bro.. jom p makan lapar la..
brader B: ala... tak nak la.. aku tengah kering ni... tak der duit...
brader A: kita p sarapan jer pun....
brader B: aku betul2 sengkek ni... tapi kalau ngko nak belanja aku ok jer..
brader A: ok la jom aku belanja....
... tiba direstoran...
awek restoran: yah bang... nak makan apa?
brader A: err dik kasi milo ais ngan roti bakar satu set...
awek restoran: tu jer?
brader A: yup..
awek restoran: Abang plak...? (sambil melihat ke arah brader B)
brader B: errr kasi teh o ais limau ngan satu air mineral... makan kasi mee goreng seafood special... kasi telur mata satu.. errr bubuh sekali arrr paha ayam tu ngam seketul tauhu sumbat. ehh ngko takkan makan roti bakar jer.. (sambil melihat ke arah brader A...)
Brader A: ??? (pasrah...)
....
moral of the story... agak2nya brapa lama dah brader B tu tak makan?? tengah2 bulan ni kalau jumpa org macam brader B tu meh la kita bawa dia p makan... amal jariah sikit.. (tapi takleh la selalu) heheheheheheh... aku ni dah dekat2 nak jadi brader B la huhuhuhuhuhuhuh
...
citer ni rekaan semata - mata dan tiada kena mengena ngan opis mate aku ok... hahahahahahaha cerita ni bersambung kat SINI

3 comments:

Ijau D. Koceng said...

karangan anda boleh diperbaiki lagi, sila perhatikan kesilapan tatabahasa dan ejaan

p/s: nah ambik ko! :)

JAIRO said...

btw aku remove kan ngko dari bloglist saya...

Ijau D. Koceng said...

hahahaha!
parutmu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAKAN & TAULAN

Follow by Email

JUMLAH PELAWAT

SEJAK 8HB SEPTEMBER 2008 (ISNIN) JAM 1.10 PETANG +8GMT