Wednesday, December 9, 2009

ENTRI AKU UTK HARI INI....

Sebenarnya banyak yang hendak aku tulis di dalam entri kali ni memandangkan dah lama aku tak buat entri... tapi entri tu dah tersalah post kat inbox FB encik ijau hahahahah so... kalau korang nak tau apa entri aku tu korang tanya la encik ijau

(hahahaha ni adalah salah satu cara untuk melepaskan diri daripada tanggungjawab hahahaha jangan amalkan sikap negatif ini....)

2 comments:

Ijau D. Koceng said...

komen slang pimpingan "kana bari lammah..."

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

ko mmg~
da la lama tak update
isk2~~~
pukul dia ijau~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAKAN & TAULAN

Follow by Email

JUMLAH PELAWAT

SEJAK 8HB SEPTEMBER 2008 (ISNIN) JAM 1.10 PETANG +8GMT