Monday, June 21, 2010

IBARAT MELEPASKAN BABI TERSEPIT

Kekekekek hairan jugak napa plak tajuk entri aku macam kata pepatah..... isk korang pasti biasa dgr pasal cerita menlepaskan anjing tersepit... kekekekekek tapi ni citer aku plak ada extreme sikit iaitu pasal melepaskan babi yang tersepit...

Ini sebenarnya tiada kaitan dengan yang hidup ataupun yang mati... cuma kekadang aku terpikir dgn perihal orang2 yang tak tau bersyukur ni. Nak di jadikan cerita, ada sorang si polan tu .. dia ni kena timpa masalah .... masalahnya serius la jugak.. tapi kesian tiada siapa yang peduli. semakin hari semakin terhimpit. Maka adalah seorang hamba ni rasa kesian dan dengan ikhlas menghulurkan simpati dengan niat membantu setakat mana yang mampu. Maka si kawan ni cuba la adjust timing2 nya utk menolong si polan yang senang kesusahan ni. Si polan yang tersepit ngan masalah ni dah semakin buntu... bantuan yang di harap belum kunjung tiba. hati mula berasap kepada si member yang kononnya sudi menolong dengan tanpa apa2 harapan utk di balas balik.

Si polan ni plak tak tau si member ni ada keja lain yang mmg perlu dia selesaikan.... tanpa kawalan si member ni terus di sembur di polan kerana lambat dtg untuk membantu kekekeke tak cukup dgn tu... kena lontarkan dgn kejian yang emo kekekekekekekekek.. ni la yang di namakan melepaskan babi yang tersepit kekekekekeke nasibla aku ndak pernah kena benda2 camni.... kalau korang terkena situasi macam ni apa korang rasa? apakah reaksi anda pada masa tu?????

5 comments:

Farid MOFASAD said...

kalau gua.. gua kata camni..


weh... jom pekena teh tarik

pas 2 kita gaduh ok?


>>____________<<

Nerzhul said...

rasa tertekan. perlu balik tido. lenkali la tolong.

pakcik kordi said...

nk kena hempuk dgn kramer kot??

tkde org nk jual kramer tu beb!huaaa.....

JAIRO said...

farid: kalau minum teh tarik kena pekena roti canai sekali perrrgghhh...

nerzhul: la... ko pun tertekan sama? kekekekeke

kordi: takder kramer, ESP pun beguna kekekekekeke

fndrocka said...

aku pun lebih kurg jadi camni jugaklah.bila kawan2 ada yg kesempitan wang..kita yang takdelah kaya mana tapi pandai simpn duit pun bagilah pinjam dgn syarat dipulangkan pd tarikh tertentu.

tapi malangnya duit tu tak dipulangkan...pastu aku pulak kesempitan duit sedangkan kawan tu sedap2 belanja awek.caisss

Terbaru : Dilemma Wanita Gorjes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAKAN & TAULAN

Follow by Email

JUMLAH PELAWAT

SEJAK 8HB SEPTEMBER 2008 (ISNIN) JAM 1.10 PETANG +8GMT