Thursday, July 8, 2010

AFSCHEID WORLD CUP 2010!!!

Baru abis tengok separuh akhir world cup.. maka dengan ini berakhirlah perjuangan pasukan germany utk kepusingan akhir.. apa2 pun tahniah untuk pasukan Spain atas kemenangan 1 - 0 menentang Germany.. semoga kemenangan berganda menemui kalian (EURO & WORLD CUP)....

Bagi aku semua pasukan yang layak telah melakukan usaha yang terbaik utk memenangi piala dunia kecuali France... kekekekekeke

Kedua - dua pasukan pilihan aku Germany & Japan sudah out.... So, nanti final aku kena la tengok siaran astro ceria utk menceriakan hati diri sendiri wakakakakaakaka Hail Germany.... Banzai Japanesse!!!!

7 comments:

Ijau D. Koceng said...

banglar king kong!

Jlascanteen said...

Jarman kalah. sebab tidak ensem.

Nerzhul said...

spain bermain dengan ensem

berteromber said...

Hidup Sotong!!!!

SkiD said...

Lepas ni tengok sotong je laaa...

deaf_angel said...

sotong tu semelih buat butter sotong pun sedap

JAIRO said...

korang ni sotong jer isk... udang , ketam ikan korang tak nak??


p/s: hail germany

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAKAN & TAULAN

Follow by Email

JUMLAH PELAWAT

SEJAK 8HB SEPTEMBER 2008 (ISNIN) JAM 1.10 PETANG +8GMT