Tuesday, November 8, 2011

AKU ADALAH...



1. Apabila aku dilahirkan aku adalah orang yang ke 4,322,455,470 hidup di muka bumi ini dan yang ke 78,837,612,155 semenjak sejarah manusia bermula.. isk boleh caya ker??? cuba korang check korang punya kat sini

 2. Ini Lain punya cerita....


Gambar diambil semasa perut aku belum diserang oleh penyakit boroi.... masa ni band Manggas opening untuk Tour Sil Khanas kat Kota Kinabalu... Macho jugak aku guna flying V hehehehehehe tapi apa nak buat Explorer tetap dihatiku.....

 Terlanjur citer pasal manggas... sekali lagi aku ingatkan tentang iklan yang aku publish pada entri uyang sebelum ni.... sila rujuk  poster yang dikepilkan...


 Oh yah gambar di bawah tu diambik semasaa proses rakam sedang di jalankan.... hehehehehehe



-----

Tiada kena mengena dengan entri di atas....
- tadi aku baru layan kat you tube lagu dream theater.... pergghhh boleh tahan jugak drumer baru dorang tu arrrr...

6 comments:

Ijau D. Koceng said...

itu dean CFH mmg susah mau kontrol bunyi, mmg nyaring!

JAIRO said...

hahahahaha gitar tu tidak sesuai untuk anak2 kecil hahahahahahaha

berteromber said...

kuraya tu pebende beb?

deaf-angel said...

i like this post very much

Dr. Bentara said...

Hamer Explorer pun nampak cun. Tak try?

JAIRO said...

berteromber: kuraya ni nama pokok kayu tempat pontianak langsuir lepak... ala kayu yang ada macam rambut2 tu....

deaf: thanx bro.. heheh lama tak nampak lu hinggap kat sini

doc: hamer explorer dah nampak dah mmg cantik... aku nampak ein brain dead punyer masa dia datang kat kk ari tu.... harga pun reasonable... hehehehehe