Friday, November 13, 2009

SUAI KENAL NGAN ESP/LTD EX DJ-600



* Set-Thru
* 24.75” Scale
* Mahogany Body
* Maple Neck
* Rosewood Fingerboard
* Locking nut
* 42mm Neck Width
* Thin U Neck Contour
* 22 XJ Frets
* Black Nickel Hardware
* Grover Tuners
* Floyd Rose Bridge
* EMG 81 (B) / 85 (N) Active p.u. with EMG Afterburner
* Finish: SW w/ Blood Graphic

kakakakaka sumpah sebelum ni aku tak tau sapa tu DAN JACOB... band dia Atreyu pernah dgr la hehehe tu pun baca kat mag. hehehehehe aku tak minat la ngan band ni heheheh pasal aku suka band The Misfits ngan Balzac jer... chow.. apa komen korang?

7 comments:

Aj said...

aku tau kau minat ESP...heheh yeahh aku pun ndak minat Atreyu juga...hehehehe misfits sikit2 boleh sebab Horror rock..yeahh

Ijau D. Koceng said...

bila sdh baca spesifikasinya, barula aku tau gitar ni hebat wlupun hanya LTD dan bkn ESP (bkn stakat kosmetik berdarah tu ja yg gempaq)

sapa dan jacob? aku pun xtau, atreyu pnh dgr la...

bah jai, apa lg.. sokong 120% mockingbird bila2 blh dpt (racun)

Jairo said...

aj: aku suka misfit byk....

ijau: btl aku tersuka pasal spec nya tu.. kalau nak esp giler mahal lagik tu.. bajet 2020 pun belum tentu approve....

Takilala said...

Balzac

Abang Ben said...

bila nak sapu bro?

Jairo said...

takilala: order la kalau berani

abg. ben: heheh tengah sapu la ni bang....

pakcik kordi said...

mhl la waks esp ...tk mpu....huhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAKAN & TAULAN

Follow by Email

JUMLAH PELAWAT

SEJAK 8HB SEPTEMBER 2008 (ISNIN) JAM 1.10 PETANG +8GMT