Thursday, November 19, 2009

NAK BUAT UJIAN UNTUK KORANG PLAK.. MEH LA JAWAB KALAU BERANI



Aku kena flu plak hari ni.. dari pagi hidung aku ni rasa semacam... errr makan la ubat last2 rasa berat plak mata.. ni macam nak minta excuse kat bos aku la nak minta awal balik.. nanti kang tak pasal2 satu opis kena jangkit....


Tapi sebelum aku balik aku nak minta bantuan dari korang... Ini satu case study.. nak tengok camner korang buat keputusan.. Katakanlah anda seorang cikgu kat sebuah sekolah... Sekolah tu spesel sgt pasal setiap orang guru kena jaga tiga orang murid.... ok tiba time periksa korang kenalah evaluate dorang utk buku rekod peperiksaan akhir tahun... ok... dengan kertas jawapan di bawah aku nak korang tolong putuskan sapa dapat number satu, dua, & tiga dalam periksa ni.....



CALON PERTAMA



CALON KEDUA
 



CALON KETIGA
 

5 comments:

Ijau D. Koceng said...

adakah karangan drp murid takilala atau murid bini takilala? ketara ayat budak2 sabah :D

ulasan: karau ku tatawa eh~

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

haah la ijau~~!!!
aku pon naek penin baca karangan tu~~
hahhaa~~

sampaikan tak sampai ati nak wat keputusan~
tapi takpe la~
atas permintaan tuan punyer blog aku umumkan~~!!!

no 1-calon 1
no 2-calon 2
no 3-calon 3

hahahahaaa~~
laaaarrrriiiii~~~

SkiD said...

Alahai...berapa tahun umur pelajar2 ni?..

Takilala said...

ni krgn budak sekolah rendah ni. aku bg yg last skali no. 1, sbb karangan dia best sgt.

deaf_angel said...

aloha ~

dah sembuh belum? huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAKAN & TAULAN

Follow by Email

JUMLAH PELAWAT

SEJAK 8HB SEPTEMBER 2008 (ISNIN) JAM 1.10 PETANG +8GMT