Thursday, November 12, 2009

ESP/LTD EX DJ-600 vs B.C RICH MOCKINGBIRD



Isk semakin dekat dia sama aku.. semakin resah plak aku....


isk kalau takilala dah boleh tidur nyenyak.... aku plak masih tak senang hati.... errr apa kabar ijau agaknya?


Jadi ni apa cerita? Kena belot? isk isk isk isk.... nantikanlah jawapannya.... bila? isk aku pun tak tau bila....

12 comments:

Ijau D. Koceng said...

jd jai? berdarah atau berburung?

apa cerita "takilala dah boleh tidur nyenyak" tu jai? mcm saspen ja bunyi

aku? poket xnyenyak hahaha...

SkiD said...

Kalau berkenan tangjap je laaaa......

jairo said...

ijau: takilala dah nyenyak tidur sama wide anglenya....

skid: nak tangkap dua2? isk rabak tu...

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

jairo~~

rare dude law dpt..

ko ketuk la ijau suh belikan

ijau byk duet ijau yg berharge RM50 tu

Ijau D. Koceng said...

jairo:
ooo.. baru aku ingat pasal lens barunya, mati2 aku ingat ada epiphone baru

mockingbird la jai... senang cerita, tmbh koleksi bc rich ;) yg berdarah tu telampau emo hahaha...

ayuchokichoki:
tu duet simpan utk kawen

Jairo said...

ayu: ijau ndak kasi aku duit pasal dia ada agenda lain.... kena byk guna tu duit tu dia pasal nak ubah status "bujang" dia tu....

Ijau: mockingbird atu macam bila2 boleh dapat tapi entah la haaarrrggghhhh

Takilala said...

cinta ku beralih arah ke V..huhuhu
ok..sambung tido balik..zzzzZZZZZZZ

Ijau D. Koceng said...

mmbuahdoi!

berteromber said...

nasib aku jari bangku...selamat!

tagskie said...

hi.. just dropping by here... have a nice day! http://kantahanan.blogspot.com/

Jairo said...

takilala: hahahah tido jer la aku tau kau dah eksen.... kasi patu epiphone la kalau berani.....

beteromber: jari bangku ker kaki bangku takper janji rock!!!

hellfuck said...

salam bro.. aku nak tanya sikit bro.. pasal guitar yg pakai floyd rose ni.. apa masalah tu ar bro kalau gear nya di tarik pandai lari tune nya?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAKAN & TAULAN

Follow by Email

JUMLAH PELAWAT

SEJAK 8HB SEPTEMBER 2008 (ISNIN) JAM 1.10 PETANG +8GMT