Tuesday, October 28, 2008

CROCKER RANGE PARK


Masa outstation hari tu sempat jugak la curi2 pi melawat ke tempat menarik.. walaupun kejap pasal hari nak hujan.. memandangkan kamera DSLR Olympus pinjam masih kat tangan aku heheheh apa lagi berabis la aku ambil gambar.. mana tau lepas balik kat bilik baru aku perasan aku asyik amik gambar org sampai gambar aku hampir takde di rakam.. (gara2 excited pakai DSLR).

Plan nak pigi juga ke Pusat Peranginan batu Punggul tapi jarak dan masa tak mengizinkan so, ambik gambar sign board dia saja la.... kat bawah ni ada gambar  pekan Keningau yg aku ambil dari atas bukit errmm ntah lupa plak aku nama tempat dia... hehehehehehe


ok? thanx kerana sudi jenguk blog ni... jgn la segan2 dtg lah lagi.. cheers

2 comments:

a'maL Jade said...

Cheerssszzz...
Best betul ko bejalan jalan!...

sumandak bayu said...

Bro aku jelezzzzzzz. lain kali bawa aku sekali menikmati keindahan alam di Sabah ni