Tuesday, January 26, 2010

AKSI PANAS AKU UTK PEMBUKA TAHUN 2010



Ok ckp byk tak guna!!!! Kalau nak tengok aksi panas ni sila datang ke Dewan Serbaguna Tanjung Aru Sabah pada 30/01/2010 jam 4.00 petang. Aku ngan rakan2 bakal mempersembahkan satu aksi yang boleh membuat anda semua kejang otot tengkuk selama seminggu... tak caya? marilah pakat datang ramai - ramai.... Rugi korang tak datang pasal masa tu kitaorang akan mainkan 3 buah lagu baru !!!!

12 comments:

Ijau D. Koceng said...

ididih blekmetal ni... inda buleh~ nnti masuk mastika

JAIRO said...

jgn ko celupar sana... ku ladahi karang mulut mu atu

Ijau D. Koceng said...

hahaha... batah ku inda mendangar ayat atu eh~

JAIRO said...

tulah ayat pembasmi keceluparan kakakakaka

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

bookingkan flight aku pegi balik siap ngan tempat penginapan la beb~
cam dekat je aku nak datang~

Takilala said...

yearghhhh!!! Ayu, nak g sini senang je, guna 'Gores dan Menang' hehehe.

deaf_angel said...

all the best \m/

jairo said...

ayu: ngko minta ijau sponsor

takilala: bukan gores dan menang... tapi gores dan pilu

deaf: thanx bro

pakcik kordi said...

yg terbaik!

SEMOga mendapat kepuasan yg tiada taranya!

nk tgk korg main ..tp apakan daya...jauh sgt....

Portdy said...

ceh ingatkan aksi panas yang lagi satu tuuuu.....

btw
selamat beraksi bro!

JAIRO said...

pakcik kordi: thanx

portdy: ngko ni kalau yang panas tu cepat betul ngko mencanak yer

Nizam said...

alamak kugiran kematian otak ada jugak!aukkkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAKAN & TAULAN

Follow by Email

JUMLAH PELAWAT

SEJAK 8HB SEPTEMBER 2008 (ISNIN) JAM 1.10 PETANG +8GMT