Monday, December 29, 2008

AKU MEMANG BERHAK DIBENCI TAPI JUMPA NGAN BRADER FERRARI

Kita masing2 ada perasaan dan sebagai manusia semestinya kita ini bukanlah seorang yang sempurna... Kita sudah lakukan yang terbaik namun masih juga ada yang tidak suka.. apa nak buat kan. Walaubagaimanapun, aku ttp akan berfikiran positif macam aku terserempak masa berenti kat traffic light masa on the way balik rumah. Brader tu dia drive keta ferrari klasik 308 (kalau tak silap aku) warna merahnya mmg cun ngan atapnya yang kena turunkan (faham2 la kalau atap kena kasi turun tu hehehe). aku dgn sespontan menoleh ke arah brader tu dan pada masa yang sama dia juga melihat ke arahku (mungkin dia tertanya2 berapakah harga keta myvi pinjam yang aku drive tu)...
Aku ttp kool la... ngan macho aku terus senyum kepada brader ferrari tu dan berkata,"Yoo bro, nice car"... sambil thumb up ke arahnya.. dgn humble brader tu ckp "thanx bro..." then lampu tukar warna hijau. Then dia berlalu begitu saja... huh ntah bilalah aku dapat jadi macam brader ferrari tu. Walaubagaimanapun aku impress ngan attitudenya yang humble mengalahkan tuan punya keta proton wira modified pakai engine vr4 turbo second hand... Sekian

1 comment:

Anonymous said...

bunyi macam lu dengki je ni..lu ni memang kaw kaw punya pendengki kan?