Tuesday, December 9, 2008

HANGUS TERBAKAR





Masa aku balik dari Kota Kinabalu tadi aku terserempak dengan insiden ni. Sebuah kereta proton wira terbakar mujurlah penumpangnya tidak apa - apa. Punca kebakaran aku tak tau dan atas faktor - faktor keselamatan aku hanya berani untuk mengambil gambar dari jarak jauh. Pada firasat aku kebakaran ini mungkin berlaku disebabkan oleh litar pintas di dalam sistem pendawaian kereta tersebut kerana aku pernah menyaksikan insiden yang serupa berlaku pada kereta salah seorang kawan aku.
Dikesempatan ini juga aku nak sarankan korang semua supaya mengambil langkah berhati - hati semasa di jalan raya. Jgn memandu secara terburu - buru dan sila rancang perjalanan anda sebaiknya. Dimusim - musim perayaan ni byk aku dengar berita - berita kemalangan dilaporkan di media cetak dan elektronik. So, janganlah kita pun tersenarai di dalam statistik dan berita tersebut.. isk simpang malakat 44

No comments: