Wednesday, September 10, 2008

Bodoh Sangat Ka Remaja Kita Ni?

ARKIB : 09/09/2008

Gadis dirogol lima lelaki
KUALA LUMPUR 8 Sept. - Gara-gara mengikut teman lelakinya yang baru dikenali ketika makan di sebuah restoran, seorang gadis berusia 17 tahun dirogol bergilir-gilir oleh lima lelaki termasuk teman lelakinya di sebuah rumah di Kepong dekat sini Sabtu lalu.
Dalam kejadian kira-kira pukul 12 tengah malam itu, setelah makan di restoran tersebut, mangsa telah dibawa menaiki kereta oleh teman lelakinya ke rumah berkenaan dengan alasan dia mahu menukar baju.
Ketika menunggu di ruang tamu, muncul empat lelaki lain dipercayai rakan kepada teman lelakinya itu dan mereka berlima bertindak tidak senonoh terhadap mangsa.
Difahamkan, setelah enggan mengikut arahan teman lelakinya supaya menuruti kehendak mereka, empat suspek tersebut bertindak .... teruskan pembacaan di Utusan Malaysia (
Klik Sini)
Pagi ni aku membaca arkib berita kelmarin 09/09/08 di Utusan Malaysia Online terbaca la berita... Aku hairan remaja sekarang ni bodoh sangat dan mudah tertipu dengan perangkap remeh temeh seperti ni... Yang dia ikut lelaki yang baru dikenali mau balik rumah tu apasal? Nah kan dah free2 kena gang bang... Lain cerita aku mmg bengang la dengan kumpulan - kumpulan perogol ni... Dorang ni takde adik beradik pompuan ka sampai tergamak melakukan perkara terkutuk tu? Sempena bulan ramadhan ni aku doa kan supaya mereka ni akan di bakar di neraka yang ke tujuh kelak.. Amin...

No comments: