Friday, March 13, 2009

DRAGONBALL EVOLUTION: TANGGAPAN AWAL

Kalau ikutkan mmg dari kecik lagi aku mengimpikan cerita Dragonball ni keluar kat TV... pabila aku mula tengok siri animenya aku cukup teruja sehingga skrng ni pun aku masih teruja untuk menontonnya walaupun sudah banyak kali aku menontonnya. Selepas anime aku terus mengimpikan agar cerita ni filemkan plak... heheheh ala biasala diberi betis nakkan paha... kira standard la tu. Namun tahun lalu masa p tengok wayang ngan awek aku heheheh ada plak poster dragonball yang mengatakan bakal menggegar panggung pada tahun 2009. Yahoo.... punya happy aku masa tu... yang dinanti - nanti sudah pun tiba... kira ianya buat aku tak sabar untuk menyambut kedatangan tahun 2009 gara2 wayang dragonball ni.

Akhirnya saat yang ditunggu - tunggu telah tiba... Dragonball telah muncul di pawagam pada 12/03/2009 hahahaha kira kalau takde halangan aku nak p tengok movie. Walaubagaimanapun sekarang ni aku di dalam dilema samada hendak menontonnya ataupun tidak... ini berikutan tanggapan awal yang aku buat selepas tengok trailernya kat panggung baru2 ni... isk semacam jak dragonball ni. Lagi teruk lagi majoriti or ke semua member kat forum pun kasi komen awal yang serupa dgn aku.. tambah berat plak hati ku untuk melihatnya dipanggung. Namun aku taknak penantian aku selama ni sia - sia... aku kuatkan hati aku nak pigi juga!!! Rugi aku tunggu lama tapi last2 kuar tak pi tengok plak... Bak kata member kat forum ANDA TRUE? HAHA .

Kat bawah ni adalah keratan ulasan daripada majalah gempak ihsan dari encik BS seorang member kat forum pada yang ada baca korang pasti ada pendapat masing - masing. Aku? errmmm lepas baca ni makin berat plak hati kau nak pigi... apa korang pikir? Akan tetapi aku tetap juga mau tengok pasal adalah tidak adil kalau aku dah kutuk tapi aku sendiri pun belum tengok... nanti lepas aku tengok movie ni aku akan review balik sebagai sambungan entri ini... hahahah ready la kau goku... kalau ok aku akan bagi review spesel untuk kau.. kalau tak ok... hahahah aku kasi kau yang paling kaw kaw punya... tunggu yek.. cheers!!!

SILA KLIK GAMBAR NI UTK PEMBACAAN YANG LEBIH JELAS...

4 comments:

Anonymous said...

untuk tgk sbg diehard DBZ, aku rasa aku tak tgk. tp sbg movie lover, maybe aku tgk. y? kalau sbg diehard, ko akan rasa menyampah yg amat sgt dgn ketiadaan/kelainan watak2 yg ko dah biasa baca/tgk dlm manga or anime. tp if sbg movie lover, mungkin ko bleh feel dia punya effects dll.

berteromber said...

download jer ahh... x best...dilit...hehe..

alien said...

menyampah aku tgk trailer ni..
lari dari imaginasi aku..
sedih~

Anonymous said...

aku dah tengok.. sila ikuti reviewnya dientri yang seterusnya...