Wednesday, November 19, 2008

DINNER AT STAR, KOTA KINABALU SABAH


Tanggal 13/11/08 aku attend dinner Majlis perpisahan ngan bos besar aku sempena persaraan beliau. Kira suasana majlis tu amat sederhana memandang ianya di biayai oleh kami sendiri dan dgn bantuan daripada individu yang bermurah hati dapat sponsor kita org... Aku sempat juga menyanyi pada malam tu.. heheheh nyanyi lagu Jamal Abdillah... Gemuruh jugak aku walaupun kalau dikirakan aku ni biasa jugak buat stage performance. Mungkin ianya disebabkan crowd yg menonton ni berbeza dgn crowd yg biasa melihat semasa aku perform ngan band aku. heheheheh . Makanan malam tu kira best jugak rating aku kasi gred B la memandangkan aku dah bosan makan set yg di pilih malam tu (Chinesse Food Set) sgt selalu aku makan... kira bosan la lidah aku merasanya. Walaubagaimanapun rasa tetap bagus.

(p/s: Gambar yg paling atas tu hanya sekadar hiasan. Ianya tidak kena mengena ngan menu makanan kami malam tu)

No comments: