Tuesday, November 25, 2008

MISI TAK MUSTAHIL


Operasi menangkap ular sawa yang terlepas telah berjaya dilaksanakan pada malam semalam (malam Isnin). Diketuai oleh En. Aza dan pakar penangkap berani En. Sadam, operasi dimulakan dengan intipan dan pemasangan umpan dan perangkap di tempat - tempat yang dikenal pasti ada kemungkinan sang ular ini akan muncul...

Hehehehe sebelum tiba tengah malam, aku dah terima panggilan dari Aza mengatakan operasi menangkap ular tu telah pun berjaya... Aku ketika itu, berada di rumah seorang rakan terus bekejar ke lokasi... hahahah mmg sah itu la ular sawa aku yang terlepas. Ditangkap ketika sdg mengusha ayam ternakkan mentua si Capci... Aku terus menghubungi seorang rakan di Kota Kinabalu untuk tindakan seterusnya. Malam nanti si ular ni akan di tempatkan di tempat yang lebih sesuai tanpa mengganggu mana - mana pihak ataupun binatang ternakan. 

p/s:

aku cadang nak pelihara ular tu kat rumah aku, namun ternyata niatku itu tidak direstu... huhuhuhuhuhu

1 comment:

sumandak bayu said...

Salam Bro...

jan la Bro jadikan ini sebagai hobi galik ba itu ulal bukan alang-alang lagi tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAKAN & TAULAN

Follow by Email

JUMLAH PELAWAT

SEJAK 8HB SEPTEMBER 2008 (ISNIN) JAM 1.10 PETANG +8GMT