Thursday, November 13, 2008

END OF ROAD TO PENSIANGAN

Burung Tiong ni aku ambil di Pagalongan masa perjalanan balik. Kami singgah sekejap untuk berehat. Untuk korang yg tak tau apa ke bendanya Pagalongan ni.. Pagalongan ni kira di kategorikan sebagai Daerah Kecil di mana pentadbiran Daerah Pensiangan di jalankan di sana. ni dah kira sempadan ngan Sempadan Kalimantan, Indonesia....

Teringat plak aku masa kecik ... masa tinggal di rumah nenek... rumah nenek aku dekat sungai dan masa tu asirnya masih bersih... boleh katakan hari2 aku mandi sungai...



ni gambar kontrol macho selepas muka aku terbakar oleh sinaran uv matahari hehehehehehe

Nilah permandangan di jeti Salong jalan masuk ke Pensiangan...

Dengan perut yang lapar tahap getaran jiwa ni la yang kami makan untuk melegakan perasaan

No comments: