Wednesday, April 8, 2009

DRAGONBALLS: 3 BOX SETS DVD COLLECTION + LIMITED EDITION ACTION FIGURE

Hahahaha akhirnya benda yang aku order sudah selamat sampai ke tangan aku... Thanx to Crystal taukeh kedai yang comel tapi bermuka serius. Aku order lama dah 1st order aku kena rembat org gara - gara tak letak deposit... isk then selepas tu aku tanpa segan silu kasi deposit kat kat kedai tu.. hehehe lantas diorderkan sekali lagi. Walaubagaimanapun ada 1 berita baik dan satu berita buruk dtg ngan order aku ni. Berita baiknya harga box set lebih murah.. dekat RM 100 bezanya ngan boxset yang aku order sebelumnya. Tapi berita buruknya itu packaging tarak cantik la... tak macam package box set yang memula aku order... kalau tak caya cuba korang tengok tengok gambar kat atas isk isk isk... kalau box set asal box set dia mmg cun!!! Tapi itu Crystal hah pandai pujuk sama aku... "Tapi bos u jgn risau la itu action figure limited punya still included" ceh kena ayat plak aku ... oleh kerana harga jauh lebih murah then aku rembat jer lah.

Korang tengok cun tak action figurenya? heheheheh walaupun aku ni bukan pengumpul action2 figure tapi aku bangga juga la ada benda ni hehehehe kalau nak kumpul ada 12 action figure semuanya tapi aku hanya dapat 4 (mmg setiap boxset ada free 4 biji limited edition action figure) Aku punya ni action figure yang ke 9 hingga ke 11. Kualiti movie dalam box set dlm tahap puas hati... tak super saiya punya level tapi kisah cukup utk memuaskan hati anda... sama kualiti ngan box set Master Cooking Boy aku hehehehe... cun dan layan!!!!

Aku belek - belek kotak action figurenya semua tulisan jepun... Ada sikit la perkataan English.. salah satunya ialah Action figure ini hanya utk japan market sahaja... isk... biar betul? kalau japan market sahaja napa boleh sampai sini... Seludup ker cetak rompak? isk aku tak tau.. ada sesapa master dlm bidang ni? please info aku.

SON GOKU

FRIEZA

PICOLLO

TRUNKS

Ni set masa Goku kecil

Ni masa goku dewasa dan part ni la yang paling aku suka!!!!

Ni kira drg punya overtime drama hahahah Goku jadi kecil gara2 Raja Pilaf.. then dia dalam misinya nak kembalikan badannya yang dewasa... hehehehehe aku tak berapa suka Dragonball GT.

aku belum layan abis boxset... Dragonballs Z baru jer di DVD yang pertama heheheh banyak lagi nak abis hehehehe .... chow... sekian dulu kisah dragonnballs dari aku... Cheers!!!

4 comments:

deaf-angel said...

wah sey..
ni dragonball ada peminat2 dia ni

Jairo said...

hahahah dragon balls rules hahaha macam iron maiden juga wakakakakaka

Anonymous said...

pehh.. order dmana tu? Slam Dunk pnya ada ka?

Jairo said...

slamdunk ada bah.. byk juga aku nampak di sekitar kk.. even di sekitar wisma merdeka pun ada jual.. aku punya boxset ni di order kat 1BORNEO