Tuesday, April 7, 2009

KISAH TEMAN SIPEMANCING: PESTA UDANG KEMBALI DI TAMAN FIRDAUS

Semalam aku jumpa geng pancing aku, dorang memancing di spot kebiasaan kita orang p memancing. Aku datang agak lewat dan tujuan datang pun bukan aku nak join memancing. Cuma sekadar lepak2 ngan dorang... kali aku tengok hasil tangkapan dorang fullamak mmg cun, besar dan banyak!!!! Memang dorang pesta Udang Galah kemarin... tangkapan total rasanya mencecah kepada jumlah 70 ekor... mcm masa aku mula2 terjebak utk memancing plak. Tapi kali ni ianya berbeza yang mana saiz udangnya agak besar dan gebu.. hehehehe sepit biru... fuh jgn ckp la... sayangnya aku tak bawa kamera masa tu... kalau tak mesti aku p tangkap gambar punya la... Sekian dulu laporan ringkas dari aku...
ahahahahahah sesapa yang tau lokasi ni meh datang kita p mancing sama.. hehheh bagi2 harta tuhan... jgn tamak cheers!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAKAN & TAULAN

Follow by Email

JUMLAH PELAWAT

SEJAK 8HB SEPTEMBER 2008 (ISNIN) JAM 1.10 PETANG +8GMT