Wednesday, January 14, 2009

KREDIT USD1000 DI FACEBOOK! - EMAIL DARI ANWAR YASIN

Email ni aku dapat dari seorang mamat yang bernama Anwar Yassin. Kira dia ni adalah usahawan internet yang berjaya... aku tak pasti sangat tapi kekadang ideanya mmg bernas so, tak sala untuk kita baca maupun praktiskan kalau anda mau.. (aku belum try semua la kaedahnya.. heheheh)... silakan membaca....

p/s: aku share ni pasal facebook sekarang ni dah digunakan secara meluas termasuklah aku.. tapi aku guna facebook utk main online game jak hehehehehe main mob war....

------------------------------------------------------------------------------

Salam sejahtera Jairo,


Apa khabar ? Anwar Yassin di sini. Saya harap
anda sihat-sihat selalu. Macammana dengan bisnes
internet anda ? Jika ia belum membuahkan hasil,
usaha dengan lebih gigih lagi. Mungkin anda perlu
variasikan teknik pemasaran yang anda lakukan.

Baiklah, hari ni saya nak bercerita tentang facebook.
Anda ada akaun facebook tak Jairo ? Jika
ada, saya nak ucapkan tahniah.

Kenapa saya ucapkan tahniah ?

Sebabnya anda hanya tinggal beberapa langkah sahaja
lagi untuk menjadikan perniagaan online anda
terkenal dengan teknik pemasaran yang berkesan dan
yang paling penting, cukup murah !

Anda mungkin mengetahui perihal facebook kerana
ianya merupakan laman web social di internet.
Tapi, fungsinya bukan setakat itu sahaja, facebook
sebenarnya merupakan salah satu daripada agen
pemasaran yang amat berpengaruh di internet.

Sebelum ini, teknik pemasaran melalui facebook ini
masih belum didedahkan di dalam negara kita. Hanya
segelintir pihak sahaja yang mengetahuinya, itupun
mereka simpan sahaja rahsia tersebut.

Cuma baru-baru ini sahaja, terdapat satu panduan
yang membongkar rahsia bagaimana kita boleh
memasarkan produk atau program affiliate yang
kita sertai di facebook.


**********************************************************
Sekilas Pandang Tentang Panduan Facebook Ads
**********************************************************

Rakan saya Ridzuan baru sahaja melancarkan satu
panduan berkenaan dengan pengiklanan di facebook.

Panduan ini merupakan satu pembongkaran teknik
rahsia bagaimana seorang usahawan internet itu
dapat memasarkan produknya dengan kos yang teramat
rendah di facebook.

Saya baru sahaja membeli panduan ini dan sedang
'menghadam' ilmu-ilmu yang dibongkarkan di dalamnya.

Jika anda mahu mengetahui dengan lebih lanjut teknik
rahsia yang diketengahkan di dalam panduan ini,anda
boleh ke sini:

http://getresponse.com/click.html?x=a62a&lc=Xcl8&mc=3&s=iMSYN&y=P& (<----------lepas aku klik hyperlink ni terus masuk satu site yang suruh aku beli satu ebook berharga rm70)

Daripada apa yang saya perolehi melalui panduan ini,
saudara Ridzuan telah membongkar satu teknik bagaimana
beliau boleh menjana kredit pengiklanan di facebook
sebanyak USD1000 dalam masa hanya 24 jam sahaja. :)

Teknik pemasaran ini telah dicuba keberkesanannya
oleh usahawan-usahawan internet di Malaysia dan
tenyata ia memang memberikan output yang sangat
memberangsangkan.

Jadi, sekiranya anda mahukan informasi selanjutnya
berkenaan dengan panduan ini, anda boleh ke sini
segera.

http://getresponse.com/click.html?x=a62a&lc=Xcl8&mc=3&s=iMSYN&y=P&
(<--- pas klik samalah juga dia suruh beli ebook....)

Sebelum saya terlupa, panduan ini hanya akan berada
di pasaran sehingga 28 Januari 2009 ini. Ini bagi
mengelakkan persaingan yang akan menyebabkan teknik
pemasaran di facebook menjadi tepu.

Jadi Jairo, rebut peluang ini segera
sebelum tawaran ditutup selama-lamanya oleh
saudara Ridzuan.

Ikhlas,

Anwar Yassin
IM 2/89, Taman Kota Ria, Bandar Indera Mahkota, 25200, Kuantan, Pahang, Malaysia

---------------------------------------------------------------------------------------

hahahahah apa pendapat korang? ada yang nak cuba ataupun sudah pun mencuba? bagaimana pulak dengan hasilnya? 

2 comments:

Anonymous said...

I read the book before. Tapi baru baca 1st page, suda aku give up. ahaha!!!!

Anonymous said...

yalor rupa2nya mau jual ebook