Tuesday, January 6, 2009

WARTAWAN HIBURAN SEMAKIN BODOH?

Hujung minggu yang lalu aku lepak depan tv seisi keluarga menonton rancangan ntah apa2 ntah. Masa tu sorang nak tengok channel tu dan sorang lagi nak tengok channel ni... last - last undian dibuat dan keputusannya undian berpihak kepada menonton channel TV3. Masa tu rancangan melodi tengah ke udara, kalau ikutkan agak lama dah aku tak tengok rancangan ni. Ingatkan dah takde, hehehehehe tahniah untuk TV3 kerana berjaya mempertahankan rancangan ni buat sekalian lama.

Untuk dijadikan entri di dalam dari segmen tu tukar ke segmen ni errrmm boring jugak Melodi minggu ni ataupun memang begitu la level standard keriangan melodi hehehehe ntah aku tak tau. Sampailah satu segmen tu, cerita mengenai band elektronik Euphoria kalau tak silap aku. Wartawan yang bertugas masa tu ialah wartawan amoi cantik dorang tu sapa lak nama dia michell rasanya. hahahahahaha mmg lucu dan memalukan masa tu, soalan childish terpacul dari mulut si amoi ni hahahahah dgn muka senyum2 kucing dia selamber jak tanya (lebih kurang la ayatnya) "berapalah korang dapat income kat sini? Mana yang lebih tinggi kat Malaysia ke kat tpt korang? hahahahaha apa punya bengap soalan!!! mmg buduh tahap kambing kena sawan punya soalan, aku tengok muka mat  saleh yang kena interview tu berkerut - kerut (aku rasa lepas amoi wartawan tu blah pasti drg bergelak besar mengutuk akan soalan - soalan  begitu) bagi aku soalan gitu tak layak utk di keluarkan daripada mulut seorang wartawan yang berpengalaman... hahahaha tapi kalau dia rasa gatal mulut juga nak tanya bagus dia pi tanya geng maestro.. hahahahah tanya Maestro berapa pendapatan dorang hasil daripada perkahwinan Mawi dan Ekin, dan mana yang lebih banyak dapat masa Mawi dan Ekin kahwin ataupun masa Mawi dan Ina putus tunang or masa Mawi menang Af hahahaha  apa2lah asalkan kebodohan itu terserlah.

Apalah punyer rancangan macam sial terus aku pun blah dari tempat duduk aku then call kengkawan yang lain .. heheheh jom kita mancing.. boringlah rancangan kat tv macam sial.... 

1 comment:

Jlascanteen said...

kalau si kanye west boleh lah michell rambut karat tu tanya soalan berapa gaji. bodo punya wartawan...