Thursday, February 26, 2009

BALZAC VS LAIYA T – SHIRT



Akhirnya baju yang aku order selamat sampai ke tangan aku kelmarin. Thanx to JOAD kerana tolong aku order baju ni. Baju ni adalah design terbaru dari Shocker WorldWide iaitu Official International Merchandises Website Balzac. Order ni mmg cepat sampai boleh kata ianya sampai ke tangan kami kurang dua minggu dari tempoh t – shirt itu diorder. 


Ini kira t-shirt Balzac aku yang ketiga dan design kali ni adalah design gabungan BALZAC: ATOM – AGE VAMPIRE IN 308 dengan LAIYA: THUNDER OF THE ARROW (Laiya adalah disebut sebagai Raiya). Balzac ngan Raiya ni mmg geng baik.. hehehehe bukan sahaja demo dorang rilis split... malahan T Shirt pun dorang bantai rilis split... 

Kualiti kain sememangnya sama ngan t shirt Balzac yang aku review sebelum ni. Walaupun agak nipis berbanding dengan T Shirt terdahulu namun ianya amat selesa dipakai. Taklah panas sangat kalau nak pakai time gig hehehehehe….


Selain T – Shirt aku juga dapat free gift yang berbentuk tiket2 lama dan flyers dari Balzac yang boleh dijadikan sebagai koleksi berharga bagi peminat tegar seperti aku dan ada sorang lagi kawan yang enggan namanya disebut. Selain tu, aku juga dapat satu poster Calender bersaiz A4 daripada pembelian itu. Sebenarnya poster tu kepunyaan kawan aku yang sama2 order stuff (order dikirim sesampul utk jimat kos postage). Oleh kerana dia dah ada calendar yang sama then dia bermurah hati utk memberikannya kepada aku.


So, sesapa yang berminat nak order stuff Balzac ni korang bolehlah lawat web Shocker Worldwide tu. Banyak benda best yg korang boleh dapat… Selain clothing utk balak… Baju2 utk awek2 cute juga ada dengan pelbagai design dan warna yang menarik heheheheh apalagi utk awek horrorock kat luar sanap la pujuk pakwe korang utk belikan korang sehelai dua baju Balzac ni… kalau tak silap aku ada versi Valentine day lagi… Baju tu sesuai untuk mamat Horrorock yang sedang hangat bercinta… Dapatkan segera sementara stok masih ada… Cheers…


p/s: ada kawan kata aku ni Riak Balzacwi

No comments: