Friday, February 27, 2009

KISAH TEMAN SIPEMANCING versi KEHADIRAN YANG DINANTI

Dua tiga hari ni aku sgt sibuk ngan urusan kerja aku sampai takder masa nak join geng rakan muda rekreasi aku menjalankan aktiviti memancing. Namun kemarin lepas keja aku sempat singgah sekejap utk bertemu dgn mereka. Hehehehehe masa aku takde rupa - rupanya mereka sedang berpesta udang seperti tempohari. Masa aku datang aku tengok tiada pancing yang beroperasi... isk napa dorang ni? abis umpan kot... Heheheheh aku p duduk sebelah Slay tengok isk umpan masih banyak dan montel2 lagi... napa korang lum pancing lagi? ku tanya kat Jackie. Ceh rupa2nya dorang tunggu time air nak naik.. masa tu aku tengok air surut.. drg kata jap lagi air sungai akan mula pasang... heheheheh skrang ni drg mmg pasang strategi heheheh... tunggu timing ngam konon... tapi semenjak dua menjak ni udang2 yang drg naikkan mmg bersaiz besar dari selalu kitaorang dapat...  

Pastu Bob ngan riak kata kat aku,"hahahah tulah ngko tiada kemarin... punya la banyak udang kami dapat hahahah... ko nak tengok gambar meh aku bluetooth..' ceh riak udangwi betul la dia hehehe tapi aku on kan juga bluetooth aku hehehehe then gambar yang diberikan kat aku tu adalah gambar kat atas tu. Cis boleh tahan juga hasilnya walaupun tangkapan terbesar drg belum pecah rekod en. Slay seperti gambar di bawah.

Drg pun tanyalah juga kenapa aku monteng mancing dua tiga hari ni hehehehe ... apa nak buat bro... aku sibuk keja la jawab ku ringkas heheheheh Yup mmg aku sibuk betul sampaikan nai p dating ngan awek pun tak sempat... huhuhuhuhuhu takpe nanti kasi settle semua keja ni aku nak ambik cuti rehat... yearggghhh ... tapi persoalannya bila keja aku ni nak settle? heheheh macam makin bertambah ada... nguak nguak nguak nguak (ikut tempo cumi dan ciki0

No comments: